Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi obecnie prowadzi nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektora / specjalisty ds. zagospodarowania pasa drogowego

w Zespole Rewitalizacji Obszarowej w Wydziale Projektów Kluczowych

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

Zakres obowiązków to m.in.:

  • współudział w opracowywaniu rozwiązań projektowych dla przestrzeni miejskich
    we współpracy z Biurem Architekta Miasta Urzędu Miasta Łodzi oraz w konsultacji
    z organizacjami pozarządowymi i komórkami wewnętrznymi ZDiT,
  • przygotowanie wytycznych dla remontów, budów dróg i innych obiektów ujętych
    w procesie rewitalizacji,
  • wykonywanie zadań z zakresu estetyzacji prowadzonych inwestycji i remontów, poprzez opiniowanie, pod kątem wyposażenia ulic w elementy małej architektury
    i rozwiązań architektonicznych wszystkich przygotowywanych specyfikacji, zarówno na dokumentacje projektowe, jak i na roboty budowlane, opracowywanych dokumentacji projektowych, a także poprzez doraźne monitorowanie estetyki w Mieście i wydawanie rekomendacji naprawczych,
  • przygotowywanie stosownych wytycznych dla obiektów małej architektury ulic
    i innych przestrzeni publicznych Miasta Łodzi,
  • porządkowanie przestrzeni publicznej w sąsiedztwie zabytkowych nieruchomości pofabrycznych,
  • nadzór nad zleconymi przez Wydział dokumentacjami projektowymi oraz prowadzonymi budowami i remontami w zakresie estetyzacji i rozwiązań architektonicznych, akceptacja materiałów do wybudowania pod kątem estetyzacji i rozwiązań architektonicznych,
  • opracowanie projektów planu rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie
    o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • uzgadnianie z tytułu zarządcy dróg publicznych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta,
  • udzielanie odpowiedzi na wszelkie zapytania dotyczące przeznaczania nieruchomości pod przyszłościowe inwestycje drogowe,
  • wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań określonych w ustawach, uchwałach Rady Miejskiej w Łodzi, zarządzeniach Prezydenta Miasta Łodzi oraz innych aktach prawnych dotyczących prac Wydziału,
  • opracowanie wniosków, specyfikacji technicznych oraz warunków umownych celem udzielenia zamówień na realizację zadań z  zakresu działania Wydziału,
  • sporządzanie analiz, informacji, sprawozdań w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
  • współpraca z firmami projektowymi i wykonawcami robót budowlanych,
  • nadzorowanie prawidłowości wykonanych prac projektowych i wykonawczych
    we współpracy z innymi komórkami merytorycznymi.

Od kandydatów oczekujemy m.in.:

  • wykształcenia wyższego technicznego o kierunku architektura lub architektura i urbanistyka,
  • odpowiedniego stażu pracy: na stanowisko inspektora wynosi co najmniej 2 lata,
    na stanowisko specjalisty wynosi co najmniej 4 lata,
  • co najmniej 2 letniego doświadczenia na stanowisku projektanta lub asystenta projektanta, w tym przy projektach związanych z kształtowaniem przestrzeni miejskich wraz z budynkami,
  • znajomości ustaw: o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460 ze zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), Kodeks postępowania administracyjnego
    (Dz. U. z 2016 r. poz. 23), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
    (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 ze zm.), rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124) oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • znajomości procesu inwestycyjnego, jego etapów i decyzji administracyjnych wydawanych w jego toku,
  • znajomości topografii miasta, 
  • umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet, ArchiCAD lub AutoCAD, SketchUp, Corel, Photoshop, programy do tworzenia modeli 3d oraz wizualizacji),
  • dyspozycyjności,
  • posiadania następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: samodzielności, umiejętności planowania i organizacji pracy, poczucia odpowiedzialności
    za realizowane zadania, sumienności, odpowiedzialności, komunikatywności, umiejętności analizy i syntezy informacji.    

 Kontakt:

Bliższe informacje do uzyskania na stronie internetowej www.zdit.uml.lodz.pl w Biuletynie Informacji Publicznej – Oferty pracy – Aktualne oferty pracy – Ogłoszenie nr 16-16.